środa, 16 sierpnia 2017

Bleuet un T-shirt qui colle








                                                            Co mam na sobie? 
        Body- Chabrowe z pianki neoprenowa do rękawów użyłam koronki elastycznej.
    Dopełnieniem stylizacji są jeans-owe spodnie w stylu lat 90 z dziurami, czarny pasek, kabaretki oraz sandały na słupku.

                                          Body wykonała: Alianette
                                         Rysunek wykonała: Mirore


                  Pozdrawiają A&M



Kopiowanie zdjęć bez zgody autora zabronione art. 16 (Dz.U. z 2000r. Nr 80, poz. 904)

4 komentarze:

  1. Te buty i spodnie to dla mnie najlepsze elementy tej stylizacji! Idealnie wpadają w moje gusta

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki krój spodni. Idealnie tutaj pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty piękne ! :) Pozostała cześć stylizacji niestety nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, podoba mi się to chabrowe body :) W sam raz na jesienną chandrę!

    OdpowiedzUsuń

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia